080816 - Lördag

En mycket lugn sådan också! Jobbade 8-16, rätt mycket frukostgäster men en väldigt lugn lunch. Hjälpte till att duka upp inför kvällen, fikade och sen for jag hem =) Stannade till i Insjön och hjälpte mormor bära upp tv:n till lägenheten.

Hemma blev jag bara drygt en timme, sen for vi till Borlänge för en liten "shoppingtur", och sen middag på Max...Mums! Men blev jäkligt mätt ,känner mig fortfarande svälld... =S

Imorgon jobbar jag samma tid som idag, lite segt att kliva upp så tidigt, men inget att göra åt...Äter ingen frukost hemma, så sparar lite tid i alla fall =) Till tio över sju kan jag dra mig...

Sen efter jobbet blir det raka vägen hem, sen får någon snäll själ skjutsa mig till Insjön och tågstationen, för att jag sen ska fara ner till Enköping och min Kärlek! Med på resan blir även min gyllene kompis, Cinderella allmänt kallad Cindy =)
Ska bli roligt att resa med hund igen, var ett bra tag sen! Man får mycket uppmärksamhet då... Samtidigt blir det kul att ha lite sällskap när underbara är i skolan!

Kyssar på finaste <3<3

Tjingeling!

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0