080815 - Fredag

Jippie! Fredag idag, och dessutom lönedag, kan det bli bättre? Ja,jo, att man fick vara ledig imorgon skulle vara trevligt, men allt kan man inte få! Är ledig måndag-tisdag nästa vecka, så det blir min "helg" =)

Idag har jag varit till veterinären med Myslii och kastrerat honom, så han är lagom groggy =P  Om en liten stund ska jag fara iväg till jobbet, blir 14-21 idag, rätt skönt pass - förutom att vi har typ 90 dalhallagäster...=S A lot to do!

Blir så sur på folk som lägger ut annons om lägenheter men sen inte svarar på telefonen...Himlans smart...Och sen dom som lägger ut annons på lägenheter dom själva hyr - utan att den riktiga hyresvärden vet om det...Lyckat!

Saknar dig finaste <3 Men blev himla glad igår!

Ska väl ta och göra mig iordning för arbetet...

Tjingfling!

/Fiia

Kyss på den finaste underbaraste killen som finns! Vet att allt kommer lösa sig, och framtiden tillsammans ser ljus ut <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0