080812 - Tisdag

= Onsdag imorron = Arbete igen! Både roligt och tråkigt, är skönt att vara ledig också! =S

Dagen började med att jag skjutsade min syster till Borlänge, och när jag lämnat henne tog jag en sväng på Kupolen, tänkte jag skulle köpa den där tepressen jag tänkt länge, men den fanns fortfarande inte...Orkade inte fråga heller, var så lååång kö till kassan så gick därifrån istället....

Sen har jag klippt gräset, kört grästrimmer, lagat mat och tagit det lugnt =) Pannbiff med äpple och persilja blev det till mat, riktigt gott om jag får säga det själv =P

Jobbar mastodont-pass nu onsdag-torsdag, 12-22....både lunch och middag, det tar på krafterna! Sen fredag blir det enbart kväll, och lördag-söndag blir det frukost/lunch! Åker troligtvis till Enköping på söndag, om jag får som jag vill...

Saknar Älsklingen nå så oerhört nu, närheten, ömheten, våra diskutioner, bara känslan av att vara nära...Är i en sån period tror jag, saknar närhet och känner mig ensam, även fast jag har folk omkring mig...Inte lätt =(

Men på söndag så.... =D

Älskar dig finaste <3 Vore tomt utan dig...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0