080811 - Måndag

Ja, det blev en ledig måndag! Oväntat, men himla trevligt =) Är ledig i morrn också, skönt skönt!

I helgen har det jobbats, flera bröllop och stora sällskap, väldigt härliga människor som kommer till oss! Blir så himla roligt att jobba då, sån skillnad! Skulle jobbat idag, men fick ledigt av Raimo, tackar för det!

Började dagen med att sova till 11-tiden, äta frukost, och sen fixa lite med hundgårdarna och utehundarna. Sen kom det en j*kla regnskur, så fick förflytta mig inåt... Syster min och kusin bakade hallonmuffins, och fixade sen lunch, makaroner och falukorv...Längesen, och gott var det! Mormor kom förbi en sväng, så följde med henne fram till lägenheten och hjälpte henne flytta lite möbler mm..

Tänkte jag skulle ställa Nokki i Bjur´s nu i september, så har varit ute och koppeltränat lite...Det är inte så illa, men att stå stilla länge är ingen höjdare...Får öva mer!

Imorgon har jag lovat att skjutsa min syster till tåget, och sen vete sjutton vad jag ska hitta på...Beror nog lite på vädret faktiskt!

Ledig imorgon, sen jobbar jag fem dagar, och sen ledig två. Då tänkte jag faktiskt bege mig söderöver, till min underbara Kärlek. Ska bli skönt =) Saknar dig så sjukt mycket, känns som evigheter sen du åkte härifrån...=S Usch!

Älskar dig <3

Tjingeling!
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0