080806 - Onsdag

Ja, idag är det onsdag, och jag har varit ledig! Skönt skönt! Jobbade igår, lugn kväll med trevliga gäster. Idag har jag och några trevliga arbetskamrater bowlat, och sen blev det lunch på Sjövillan. Mycket trevligt =)

Sen har jag legat under en filt här hemma och slappat, läst och kikat runt på internet. Skönt att ta det lugnt!

I söndags kom kärleken hit ifrån Orsa, och igår åkte han vidare ner till Enköping, tråkigt, men jobbet kallar. Hade gärna haft dig kvar här ett BRA tag till! All tid tillsammans känns som för lite... =S

Imorron jobbar jag frukost, sen funderar jag på om jag ska följa med mormor på ett bygdespel i grycksbo....hmm....
Fick byta in mitt frukostpass på fredag, så jobbar kväll då istället. SKÖNT! =) Gillar inte frukostpass....

Nu ska jag fortsätta läsa i denna otroligt spännande bok..."Kungars död" av Conn Iggulden. Mycket läsvärd bok, men tipset är att läsa första boken i serien först! "Roms portar" tror jag den hette om jag inte minns helt fel...Lika bra den också!

Har inte så supermånga dagar kvar på jobbet nu, jobbar fram till sista augusti, sen har jag tänkt mig en fjällvandring med goda vänner (eller en vresig syster, vem vet? ) bara för att få komma bort ett tag och se något annat. Ska bli skoj! Sen blir det flytta av.. =)

Tjingeling!

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0