Söndag, Hundar, Måndag, Snö, Radio, Ljusparty...

Oj vad lång rubrik det blev =P

Igår var det söndag, och jag vaknade vid nio med superont i knäet, och allmänt trött. Klippte klorna på hundarna, och slöade lite hemma, sen for jag med Lasse och Kerstin på klubbens årsmöte. Rätt segt, men det var god smörgåstårta till fika... =P

Idag är det måndag, och när jag vaknade i morse var det massor av snö ute, fy fan! Nästa en decimeter hade det ramlat ner inatt... =S

När jag pallrat mig till skolan ringde dom från P3, för att jag önskat en låt till min underbara pojkvän. Lite nervöst att prata i direktsändning, men det gjorde jag förra veckan också, fast i P4... Men det är en annan historia...

Sen efter skolan var jag hem en snabbis och åt, hämtade mamma, och sen åkte vi på ljusparty, hos Marie i Insjön. Själv köpte jag ingenting, men mor köpte några ljus...Nu är man nästan hög på alla ljusångor! =S

Imorgon är det lång dag igen, och på onsdag är det kort dag och ett besök hos kiropraktorn i Borlänge som gäller. Får se hur död man är efter det....=S

Tjingeling!

/Fiia

Älskar dig så förbannat mycket! Längtar massor till på fredag! Känns så jäkla längesen sen sist... Kyss på munnen <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0