Skola, Tåg, Enköping, Tvätt, Kärlek

Suck. Denna skola! Fick veta när jag redan kommit dit igår att vi inte hade NÅGRA lektioner ALLS! Vad gör man där då??? Informationen är fantastisk... =S Bokade en ny biljett ner till Enköping och åkte fyra timmar tidigare än vad jag skulle. Ringde och väckte Älsklingen dessutom, vilket var lite taskigt. Övervägde om jag bara skulle åka ner ändå, utan att säga nått, och överraska lite, men det blev en väckning istället =P

tåget var det rätt lugnt, inte så mycket folk vid den tiden på dygnet, vilket var skönt! Kom fram till Enköping vid två, och då blev det lite handling, och sen myspys hela kvällen!

Idag har vi tvättat, och sen enbart tagit det lugnt! En promenad ner till Bergvreten blev det också. Nu är det slöande och myspys resten av dagen som gäller! Om jag lyckas få kärleken att slita sig från spelet han just installerat... =P

Men men, kan alltid hitta på något själv annars!

Tjingling!
//Fiia

Älskar dig min underbara kärlek! Du är den finaste som finns! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0