Onsdag, Kiropraktor, Torsdag, Kök, Skolor, Packa, Fredag, Älsklingen

Haha, blir så himla långa rubriker nu för tiden =P

Om vi börjar med Onsdag, så var det en kort dag med bara en lektion. Åkte hem, och sen vidare till Borlänge och kiropraktorn. Hon försökte hitta på någon anledning till varför mitt knä krånglar, och jag hoppas att det blir bättre! Hon hittade i alla fall en hel massa ställen att knaka lite i lederna på... =S

Idag har det varit Torsdag, och därmed öppet i restaurangen i skolan. Idag var jag i köket, och gjorde planering inför kvällen (den som nu nästan är slut! ) och bakade lite kakor. Fick åka specialärende åt Karl å hämta en golfklubba, och sen gick vi igenom Jupiter litegrann. Intressant dag! Fick åka hem vid fyra, vilket var myyycket tidigare än vad jag trodde att jag skulle få. Men det var skönt, med tanke på ryggen.

Väl hemma har jag packat, för i morgon Fredag bär det av till Älsklingen! Har längtat massor! Ska bli så himla skönt att få umgås med Kärleken i hela fyra dagar!! =D
På måndag ska jag ta mig en tur in till huvudstaden och hälsa på farmor och faster. Mycket trevligt!

Nej, tröttheten tar över...

Tjingeling!

I morgon syns vi äntligen! Älskar dig så otroligt mycket! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0