Nationellt prov i Svenska..

Jaha, då är årets nationella prov avklarat. Drygt två timmar tog det att skriva en 6 sidor lång uppsats...Har ingen aning om hur den blev, men det kändes någorlunda okej. Hörde på lunchen nu att vissa fortfarande satt och skrev....Usch! Jobbigt...

Nu väntar jag på mormor som ska skjutsa hem mig, och väl hemma ska jag njuta lite av solen! =P
Ikväll är det lydnadskurs också, får se hur det går för jag har jäkligt ont i en fot! Var ut å sprang med syster igår, och troligtvis sträckte jag mig på något underligt sätt (som jag inte kände igår..) så när jag vaknade i morse kunde jag knappt stå på foten... =S  Får hoppas att det ger med sig tills ikväll, annars blir både jag och Cindy ledsna... Är så kul att komma ut och träffa andra hundar och hundägare! Får proppa mig full med värktabletter och linda foten så kanske det går ändå..

Nu ska jag ta tag i min gåguidning om Norsgatan! =S

Tjingeling!
/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0