Morgonsol, hundpyssel, grillning, elva månader...

Vaknade vid åtta i morse, och det sken en riktigt härlig morgonsol ute! Reste mig ur sängen direkt och tog alla hundarna i bilen, för en tur ut i skogen. Så himla skönt väder, och väldigt glada hundar! Det är härligt att se dom racea omkring som vettvillingar =P

Åkte hem, fixade frukost åt hundarna, och fick själv sätta mig vid ett dukat frukostbord! Sånt är skönt! Efter frukost marinerade jag lite kött inför kvällens middag, och sen gick jag och mor ut. Blev väldigt mycket hundpyssel, städade hundgårdarna, bytte halm i kojorna, och duttade lusmedel i nacken på pojkarna därute. Så nu väntar jag bara på att resten av isen ska smälta bort... =S

Plockade lite mer ute, sen började jag småpyssla lite inför kvällens grillning, som blev älgrostbiff marinerad i Laphroaig (rökig whiskey) och soja. Väldigt intressant smak! Till det hade vi grönsakspaket och kryddsmör. Så jäkla gott! Men man blev väldigt mätt... =P

Senaste timmarna har ägnats åt att umgås med mor och Rauno, och titta på körslaget. Riktigt roligt att titta på!

Idag har jag och Älsklingen varit ihop i elva månader, och allt känns otroligt bra! Kan inte tänka mig en bättre livspartner! Älskar dig så otroligt mycket! <3<3<3

Nu är det ryggläge i sängen som gäller, och sen godnatt jord! Imorgon blir det nog en promenad på morgonen, och sen färd till Dala-Floda och klubbens årsmöte. =S Det trevliga är smörgåstårtan dom bjuder på... =P

Tjingeling!

/Fiia

Kyss på munnen! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0