Mitt i veckan..

Ja, onsdag är ju mitt i veckan, åtminstone arbetsveckan...Helgen är liksom lite för sig själv, även fast jag då och då jobbar även helgerna... =P

Vaknade med världens magknip i morse, så stannade hemma från skolan. Tillbringade förmiddagen i sängen med en bra bok, sen släpade jag mig ut i solen! Hängde ut lite tvätt (det känns verkligen att våren är på väg när man börjar torka tvätten ute! =P  ) städade hundgårdarna och gick en lite promenix i skogen med innehundarna och Gorki. Ska ställa ut honom i Norge i slutet på maj, så måste börja koppelträna... =S

Härligt väder var det i alla fall! Strålande sol, och riktigt varmt!

Nu väntar jag på resten av familjen, ska äta och sen bär det av mot Insjön och hundkurs. Ska bli spännande att se vad vi får göra idag! Hoppas dom är taggade... (hundarna alltså =P )

Lägger in några bilder från idag också....



Haha, hoppglada hundar man har då =P

Nej, nu ska jag duka bordet...

Tjingeling!

Älskar dig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0