Mitt i veckan, och då är den slut!

Så jäkla skönt det är!
Imorgon är det onsdag, alltså mitt i veckan....Och när det dessutom är sista arbetsdagen för denna vecka, då är det härligt! Hoppas på lika fint väder imorron som det var idag =P
Enda smolket i glädjebägaren är att jag har nationellt prov i svenska, den muntliga delen....SUCK!

Valborg i morgon då, och har faktiskt inga planer alls, blir en hemmamyskväll med familj och kärlek!
Älsklingen kommer hit imorron, ska bli så härligt att träffa honom igen! Känns som evigheter sen sist... =S

Idag har varit en lagom jobbig dag, det jobbigaste var religionen imorse... Hon är så himla jobbig att lyssna på, man blir så trött!
På svenskan hade vi allsång =P Haha, lite kul att höra hela klassen sjunga Evert Taube... =P haha!
Sen fick vi äta gratislunch på Gästis hos ettorna som hade öppet! Rätt gott, men kycklingen jag fick var lite torr...Men den smakade bra i alla fall!
For hem med tvåbussen, fixade lite tvätt, och satte mig med pluggandet...=S Riktigt trökigt, vill bara ha allt gjort, samtidigt som jag inte orkar ta tag i något..vill inge mer nu!
Hjälpte mor å köra iväg lite ris med fyrhjulingen upp till majbrasan som troligtvis inte kommer få tändas imorrn för att det är för torrt...Tråkigt, är lite mysigt att stå runt brasan och prata! Brukar bli lite kallt dock, desto mysigare då att ha någon att hålla om... =P *kärlek*

Nej, nu ska jag vara lite social med kärleken min!

Tjingeling!
/Fiia

Längtar massor till i morrn! Älskar dig sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0