Måndag!

Undrar hur många som har den rubriken på sitt inlägg idag? =P
Rätt många om jag får gissa...

Idag har varit en slapp skoldag, hade marknadsföring i morse, sen ett långt hål mitt på dagen som tillbringades i solen på taket! Så jäkla varmt och skönt! Blundade man så kändes det nästan som att sitta vid havet, allra helst när måsarna skrek lite längre bort... =D

Hade även prov på whiskey, vilket gick över förväntan! Blir lite stolt över mig själv! =P

Nu på kvällen har jag varit till mormor en sväng och hjälpt henne att rensa ur lite gamla kläder, och sen fikat. Trevligt!

Imorgon har vi religion på morgonen, låångt hål, sen arbetsmiljö, samhäll och religion igen =S Hoppas solen skiner så man kan ligga på taket och sola imorrn med! =P

Nej, nu borde jag sova....Börjar åtta imorrn!

Tjingeling!

/Fiia

Älskar dig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0