Kvällsöppet, studentmössa, vårkänsla...

Idag har vi haft kvällsöppet på skolan, vilket var rätt roligt. En typ av avsmakningsmeny med Italienskt tema, nästan full restaurang, och mycket trevliga och nöjda gäster! Men otroligt tröttande för kroppen och fötterna... =S

Har även hämtat ut min studentmössa idag, väldigt inspirerande! Känns verkligen att vi börjar närma oss studenten nu...Massor att göra fram tills dess!

Fick lite vårkänsla idag när jag åkte till skolan, solen sken, fåglarna kvittrade, snön smälter....När sen jag, Malin och Nettan for och köpte vårblommor till skolan, så blev det ännu mer vårkänsla!

Nu är jag slut i hela kroppen, borde verkligen sova! Men vill prata med kärleken också...!
Imorgon är det framtidsmässa i skolan, så ska passa på att plocka på mig lite pennor, men samtidigt kika lite på utbildningar, om det är nått man fastnar för... Kan ju alltid hoppas!

Nepp, nu får det vara nog!

//Fiia

Älskar dig så enormt mycket! Du är ljuset i mitt liv! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0