Hemma i den kalla tomma sängen igen...

Fan vad ensamt det blir när man åker ifrån Älsklingen. Sängen känns ENORM, och kallt och tråkigt är det...Fan, blir deprimerad av att åka därifrån! Kan bara tänka mig hur det känns att bli lämnad... =S
Dessutom blev det inte som en "vanlig" dag när jag brukar åka, utan jag åkte mitt på dan, vilket gjorde att jag inte hann träffa älsklingen mer än i morse...Det kändes...konstigt!


Var en relativt lugn hemresa i alla fall, inte alls mycket folk! Skönt! Tog en sväng på kupolen när jag kom till Borlänge, och hittade äntligen en vårjacka! Köpte även en tröja på rea, och igår köpte jag ett par byxor också, så snart har jag uppdaterat vårgarderoben lite i alla fall...Dimper förhoppningsvis ner lite kläder i brevlådan (nåja, nästan, får hämta dom på posten =P ) lite senare i veckan, hoppas att de är som jag hoppas =P

Imorgon är det skola igen, vilket inte känns det minsta lockande...Muntliga nationella proven i svenska börjar imorrn, och jag HATAR verkligen nationella prov..Allra helst i svenska! =S Undrar vad som händer om man vägrar göra dom? Får man ig i kursen då? hmm....Den skriftliga delen har jag inget emot, däremot den muntliga...Är så jäkla hopplösa ämnen! VILL INTE!

Imorrn är det Lydnadskurs som gäller, så nu ska Cindy bli lydig! Hoppas jag....Men det hänger mycket på mig också, ska bli kul å se hur det går! =P

Nej nu ska jag sova... Tror jag...Om jag kan...Eller? Mycket som snurrar, och är egentligen inte trött....Får se hur det går...

Tjingeling!
/Fiia

Älskar dig så otroligt mycket! Dessa dagar tillsammans med dig har varit otroligt mysiga! Längtar till nästa gång, och till vår resa i sommar...Kikade på massa bilder från Thassos, blir så jäkla sugen! Vill åka nu!!
I vilket fall som helst....Ser fram emot resan med dig, och många månader till i vårt förhållande! Du är mitt allt! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0