Fredag, Lördag, Söndag

Ja, helgen är slut igen, av någon underlig anledning....Den går alltid så jäkla fort! =S
I fredags slutade jag vid två, tog bussen hem och fixade lite hemma. Var till mormor en snabbis och mätte en släde, kom hem och lagade mat, tränade hundarna en kort sväng med ett avslutande dopp i sjön (ja, hundarna, inte jag! ), fixade fika till familjen, och avslutade dagen med en film i sängen! En dålig film, dock, så övergick till boken rätt fort...

I lördags vaknade jag vid halv nio, hörde mamma och rauno åka till borlänge, och somnade om igen =P
Vaknade igen vid halv elva, och släpade mig ur sängen. Tvättade en massa, städade både en bil och hundgårdar, och sen blev det en tur till falun med syster och kusin. En bowlingeftermiddag! Men har nog inte spelat så dåligt på länge, vet inte vad det berodde på...Det gick bra för barnen i alla fall, Niklas hade aldrig spelat förut, så det var kul för honom!
Efter en äcklig glass på Ica Maxi så for vi hem igen!
Vitlöksmarinerat älgkött med sallad och kryddsmör till middag satt riktigt fint, och till körslaget blev det chokladpannacotta med grädde och blåbär...Inte en helt fel avslutning på dagen!

Dagen har ägnats åt vedsågning/stapling i borlänge med familjen. Riktigt jäkla tråkigt, men ett nödvändigt ont... Med mp3spelaren på högsta volym och hörselskydd på så gick det ändå...

Middag med familjen, och sen en JÄKLA massa PLUGG! Har så förbannat mycket att göra, och alldeles för lite tid....Vet inte hur jag ska hinna med allt! Vill ju trots allt vara lite ledig när man ska vara det...men men, drygt en månad kvar, sen slipper jag allt vad skola heter! Ska bli riktigt skönt!

Imorrn är det lååång dag, kommer nog hem till sex-tiden....18,00 och inget annat! =P haha

Nej, ska nog ta å fixa iordning inför kvällen....Sen ska jag ringa kärleken!

Tjingeling!

//Fiia

Har varit tomt på kvällarna att inte prata med dig! Men sånt är livet, life goes on! Älskar dig så otroligt mycket, längtar till helgen! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0