Framtidsmässa, Borlänge, Matlagning...

I skolan idag så var det framtidsmässa med massor av utställande skolor och företag. Tyvärr är vi så många elever på skolan så det blev riktigt trångt att gå runt överallt...Såg bara en del, men det räckte. Var på tre seminarium, två om utbildningar på S.C.O.T.T, Swedish Collage Of Travel and Tourism, och ett obligatoriskt om vår världs framtid. Blir mer och mer säker på att jag ska söka i alla fall en utbildning på Scott, vilken återstår att se, kanske båda och så får man välja bort en sedan om man kommer in!

Sen efter skolan skjutsade jag min syster till Borlänge, då hon skulle med tåget till far. Fick en lååång lista av min invalidiserade mor innan jag åkte hemifrån, så var på Willys och handlade massor.

Väl hemma igen så blev det matlagning, för mor min har opererat handen idag, så hon går runt med ett fint inslaget paket... =P Bjöd henne på baconinbakad kyckling med sallad och fetaoströra, och sen efter att vi tittat på Så ska det låta så blev det dessert med basilikaparfait och blåbär i chokladformar. Riktigt mumsigt!

Nu pratar jag med Älsklingen, och sen är det sooova som gäller! Imorgon ska jag ägna mig åt hundpyssel hela dagen! Ut i skogen och släppa lös gänget en sväng tror jag, och sen städa lite i hundgårdarna...Nokki börjar släppa all vinterpäls dessutom, så kammen åker nog fram... =P Det finns att göra bara man letar!
Sen ska det ju lagas mat också... Får fixa det så länge mor går med bandage..!

Tjingling!

Älskar dig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0