Brända axlar och träningsvärk i benen =P

Idag har varit en riktigt seg och tråkig dag! Började åtta imorse med religion, vilket inte var speciellt intressant...Stängde av lyssnandet efter en halvtimme, och har ingen aning om vad hon snackade om... =S
Sen hade vi en kort svenskalektion och gick igenom inför nationella provet imorrn. En håltimme på 3 timmar väntade efter det, och den spenderades på matsalens tak, precis utanför våra omklädningsrum! Så himla skönt att bara kliva rakt ut på taket som ligger i söderläge...Med andra ord massor av sol! Låg där igår någon timme också, och efter timmarna idag så känns det på axlarna....Lite röd är jag allt... =P
Men det är ju så himla skönt med sol, och när det fläktar lite så känns det inte ens att den bränner...Farligt Farligt...

Sen var jag och mamma till Lager70, och hon inhandlade lite tröjor åt sig själv. Jag hittade oxå en tröja, och sen hämtade vi även ut paketet från Laredoute som kommit med posten! Allt jag köpt passade för ovanlighetens skull!
Fick hem en tunika som kommer passa perfekt till ett par jeans, eller som strandklänning i sommar....Allra helst i Grekland... =D En likadan, fast i vitt har jag beställt till studenten, men den kommer först i maj..
Leggings till dom, och sen två linnen, ett vitt och ett ljusbrunt följde också med. En bolero att ha till studenten likaså! Syster fick lite kläder hon med! Fick en snygg väska och kudde samt strandmatta med på köpet, kan komma väl till pass på sommarens resa...!

Efter maten testade syster sitt nya träningsställ, vilket resulterade i en löprunda på drygt 3,5 km tillsammans med henne. Tog det lugnt och sansat, och fick en tid på drygt 20 minuter. Kändes helt okej med tanke på att jag inte sprungit på evigheter, och att jag dessutom hade syrran med mig...Skönt att äntligen få ändan ur vagnen och ta sig ut med springskorna på! Och knät höll också, peppar peppar...!

Efter en skön och välbehövlig dusch så ligger jag nu i sängen och pratar med kärleken...Eller snarare lyssnar på filmen han tittar på...Den hörs i bakgrunden.. =P Den är nog snart slut, så sen kanske han kan vara lite social.. =D

Imorrn är det nationellt prov i svenska, 5 timmar ska fördrivas sittande med skrivuppgift...SUCK! Gillar inte nationella prov...

Tjingeling!

//Fiia

Och du! I löv jo to! <3<3
=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0