Ännu en helg har passerat...

Ja, och som vanligt går den alldeles för fort!
I fredags slutade jag vid två, så var hemma till tre, vilket var riktigt skönt! Tog hundarna med mig i bilen och åkte ut i skogen för en promenad, vilket slutade i att jag fick hämta två av hundarna i grannbyn...Dom ville inte stanna hos mig, så dom drog....Men så länge dom var hela själva, och inte ställt till något jävulskap hos någon annan så är jag rätt nöjd ändå...

Igår hade jag sovmorgon (kändes som ett tag sen...) klev upp vid elva, städade lite och diskade, sen for jag till jobbet! Riktigt roligt att jobba igår, härliga arbetskamrater, härliga gäster, och härligt med dricks! =D
Första gången jag tog hand om en station själv, och det flöt riktigt bra! =P
Kom hem vid strax efter halv ett, och somnade så fort jag la huvudet på kudden...

Idag vaknade jag vid nio och var klarvaken! Insåg att jag inte skulle kunna sova mer, så reste på mig och gick en promenad med hundarna. Skönt vårmorgonväder ute! Och en massa härligt fågelkvitter...
Sparkade syrran ur sängen när jag kom hem, och efter frukosten åkte vi till Borlänge, och Borlänge marknad.

Inhandlade faktiskt ingenting till mig själv, blev lite blommor till mor! Och syster åkte karusell så det stog härliga till... Själv mår jag illa bara av att se på... =S

Resten av dagen har spenderats ute, tillsammans med mor. Hjälpte mor att plocka ihop lite ris och skräp på gården! Planterade även blommorna jag inhandlade på marknaden...
Åt även en riktigt god somrig middag! =D

Senaste timmarna har jag pluggat Whiskeyhistoria, och kikat på film...
Nu är det sängen som gäller! Pratar med Kärleken i telefon också... <3

Älskar dig! Saknar att ha dig vid min sida! <3<3<3

Tjingeling!

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0