Trött!

Ja, är väl det minsta man kan säga...Har sovit konstigt inatt, tror att det beror på att jag blev ensam i sängen igen...Blir så tomt när man haft värmen av den man älskar bredvid sig, och sen ska klara sig utan den! *snyft*

Seg dag idag, hotellkunskap projekt och dryck. Trökigt! Å så kommer man hem sent dessutom...Aja, bara te å bita ihop! Life must go on...

Life isn´t easy....It never will be!

Idag kommer söstra hem oxå! Hon skulle kommit igår, men det var tydligen någon tågolycka neröver, så tåget var minst fyra timmar sent....så hon dyker upp idag! Är så tyst när hon inte är hemma! Har svårt att föreställa mig hur tomt det måste var hos Älsklingen i Enköping...Vilken hemsk tanke att bli helt själv efter en helg med massa mys... Vet hur det känndes i somras när familjen var i Kiruna, och Älsklingen for hem för att jag skulle jobba...Usch vilken hemsk känsla! Så tyst överallt,, ingen att hålla om, pussa på mysa med. Kunde jag så skulle jag aldrig lämna dig <3

Älskar dig Tobias <3 Finns ingen, absolut ingen som jag hellre delar mitt liv och min framtid med. Min kärlek till dig blir bara starkare och starkare. Mig blir du inte av med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0