Snart så...

...blire till att åka till Älsklingen! Längtar så enormt mycket!! Känns som evigheter sen sist, fast det bara är en vecka... :S

Hur är livet annars då?
Rätt okej faktiskt, hade första köksdagen igår, och det funkade kanon nu när vi har Karl som lärare. Allt flöt på helt okej!
Annars så är det rätt mycket att göra i skolan, har precis avslutat ett av fyra arbeten som ska vara klara nästa vecka..Suck! Men känns bra att ha det färdigt tidigare än vad man ska.. :P Ska snart gå och ha naturkunskap, vilket jag missade förra veckan...får se vad det är för filur till lärare :P
Sen bara en lektion till, sen får jag åka till underbaraste kärleken <3

På torsdag är det trippel körlektion i mora inför uppkörningen... Gaah, det börjar närma sig! Äh, är ju en hel månad kvar kom jag på... :S

Nähe, plugga vidare....

Kyss på underbaraste älsklingen! Snart är jag hos dig!! Älskar dig så ENORMT mycket! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0