Seg dag...

...idag, men kankse kan bli lite bättre senare...Sitter och väntar på att samhällen ska börja, har precis haft svenska (eller har egentligen fortfarande det, men vi har eget arbete). Sen är det turism (skittråkigt) och ett stort j*vla hål innan idrotten! BLÄ!

Igår tränade jag och syster alla hundar, och testade att köra med gps:n, vilket funkade riktigt bra! 'Ska bara ladda in lite nya kartor i den nu... Sen kikade jag lite på idol, vilket var rätt bortkastat då det är så himla fjantigt... Allt görs bara för att få bra tv! Efter det pratade jag en och en halv timme med underbaraste i telefon, vilket inte var helt fel...Kan man inte få det bästa ska man i alla fall få det näst bästa! Och bäst är självklart att vara där hos dig! Att ligga i din säng och mysa...Längtar som en tok till på fredag, då du äntligen kommer hit igen!!

Älskar dig så jäkla mycket, finns inte ord att förklara vad jag känner. Det du får mig att känna är helt obeskrivligt. Finns ingen så fin som du <3<3<3<3<3


Morning silver dayligth
It´s a pleasure to wake up with you
Just to lie there beside you
I wish I could always do


Cause Whatever will happen
You´ll be my friend
And beeing far apart
Doesn´t have to be
The end <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0