Så är ännu en helg över...

..Och  ännu en helt underbar sådan, vilket det ALLTID är när Älsklingen är här!

Europe i fredags, vilket var riktigt bra, men för jävla kallt! Men det var kul att se en så stor grupp!
 Igår blev det lite sovmorgon, marodering av en soffa, och sen mys i kurbad på Feelhouse i Tällberg :P Riktigt skönt var det! Men slö blev man...Efter det bar det av upp till Tällbergsgården, och en trerätters middag! Mysigt det med, och god mat var det också! Måste passa på att tacka mor som skjutsade och hämtade oss!
Sen spelade vi spel till långt in på natten, riktigt trevligt, men väldigt svårt!

Idag har vi tränat alla hundar, och plockat bort sommaren från gården...Partytältet är numera nerplockat, och som jag sa, nästa år när det där ska sättas upp så har jag flyttat hemifrån! PUNKT SLUT!
Sen strax innan 18,00 åkte Underbaraste hem till Enköping igen...*suck*

Varför går alltid helgerna så himla fort??? Tycker aldrig att vi får umgås tillräckligt länge... Men till nästa helg kommer jag ner till dig, och då är det mys som gäller! Och lite fira :P

Älskar dig mer och mer för varje dag som går <3 All tid med dig är helt underbar, finns ingen som jag hellre umgås med än dig!

Miljoner heta kyssar på finaste Älsklingen <3 DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0