Njuter :D

Ja, det gör jag faktiskt! Sitter i Älsklingens lägenhet, snyggingen har precis åkt till skolan, och kvar sitter jag... Men det gör inte så mycket att bli själv, när jag vet att han kommer hem i eftermiddag! Så himla skönt att vara här igen, trivs verkligen bra i lägenheten, staden, och i mitt förhållande. Allt är bara toppen!

Ska snart dra å handla, tänkte jag skulle baka nått tills kärleken kommer hem...Ska försöka tänka ut någon bra mat tills ikväll oxå, vilket inte är det lättaste...hmm...tänk tänk tänk...Ähh, får ta det i affären sen...eller när Älsklingen kommer hem!

Viss kärlek är som vinteräpplen
Mognar sent och håller länge <3

Tobias Per Åberg, du är mitt liv. Utan dig vore jag ingenting, och jag är enormt lycklig över att jag får dela mitt liv med dig. Du är mitt allt!

Älskar dig så jäkla mycket <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0