Kort vecka :D

verkligen! tre dagar i skolan, sen är man ledig! Inte  helt fel måste  jag  säga!  Det innebär dessutom att jag kan åka till Älsklingen  en dag tidigare,  vilket verkligen INTE är FEL! hihi, längtar!

Annars har veckan  varit helt ok, la in en  högre växel och gjorde färdigt menyerna idag, tack vare det som  jag är ledig  i morron...skönt skönt!

Ska träna hundar å städa lite, innan det bär av  mot enköping på  ettermiddan...LÄNGTAR! <3<3

Its Amazing how you can speak right through my heart
Without saying a word you can light up the dark <3<3

Hittade  på en gammal Ronan Keating skiva igår...himla massa mysiga låtar!

Finns ingen som du <3 Imorgon är jag hos dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0