Kallt och regnigt...

Deppigt värre! Regn, kallt och ensamt..! Kärleken åkte hem igår, efter ännu en härlig helg. Hundutställning båda dagarna, roligt att träffa allt huskyfolk igen, och se så mycket fina hundar, men kallt och jävligt båda dagarna. Förstår inte hur du fortfarande står ut med en så tokig tjej som mig...Stackare, du blir med dragen på allt möjligt tok! Älskar dig så otroligt mycket för det, att du alltid ställer upp, oavsett vad det handlar om! You are a wonderful boyfriend!

Gick i alla fall hyfsat för mina hundar på utställningen, Akla blev fjärde bästa unghund med CK, vilket var väldigt oväntat. Tjakkeli fick en slät etta, även det oväntat då hon ser ut som ett tjockt får! Roligt för syrran som visade båda hundarna! För mig som visade Heidiburghs hundar blev utdelningen mindre, inte en enda placering på hela helgen...Är ju ett lotteri, som sagt. Ibland går det, ibland inte!

Igår var det även personal kickoff med jobbet. Var på Rättviks Bowling och käkade, och spelade sen tre serier bowling. Mitt lag, Fredda, Sofia, Jag och Lasse, gick kanon bra, och jag och Fredda slutade på delad förstaplats i vårat lag. Jag vann även inom receptionsavdelningen, vilket gjorde att jag fick möta alla andra avdelningar. Det däremot gick inte så bra, men men...kan ju inte ligga på topp jämt! Segern gick till Hasse och Restaurangavdelningen, vilket är min andra avdelning, så jag gläds med Hasse!

Tråkigt med helgen är att den alltid på ett eller annat vis tar slut...Måndag igen, och ny vecka! Inget kvällsöppet denna veckan dock, vilket blir skönt. Tror att vi eventuellt är lediga på fredag, vore inte helt fel!! Åka till Älsklingen tidigare kanske?? *hoppas* Vore så himla roligt att få umgås lite längre, och ha dig helt för mig själv!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Håltimme fram till 10,20, så vet inte riktigt vad jag ska hitta på...Längtar tills jag tar körkort så jag kan åka som jag vill, inte vara beroende av mor!! Det närmar sig i alla fall... :P

Nä, ska väl hitta på nånting att göra...Skriva personligt brev till ev. praktik i finland...Mamma ville att jag skulle försöka i alla fall!

Vet inte längre vad jag vill vad gäller hundarna...Ena stunden känns det verkligen som att jag vill satsa, och sen nästa vill jag bara lägga ner. Satsa på en annan ras, sport och mindre antal hundar. Undrar vad mor skulle säga om jag sa att jag vill lägga ner?? Samtidigt skulle det bli jäkligt tomt utan hundarna, har ju varit mitt liv i nästan 18 år... Blir nog väldigt tomt då..! Men måste välja vad jag vill satsa på, mamma tyckte jag skulle fundera på vad som var viktigast, hundarna eller att växa som person och utvecklas själv. Vet ju att jag skulle vilja göra min praktik nere i Stockholmstrakten, men går inte ihop med alla tävlingar med hundarna. Praktiken ligger mitt i VM veckan, och resten av säsongen. Fan, vad svårt allt ska vara då! Vet inte vad jag vill...*hjälplös*

Får fundera på saken i alla fall...Orkar snart inte mer..!

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

De är ju självklart att jag alltid ställer upp för dig! Du ska veta att vad du än gör så kommer jag alltid finnas där och stötta dig! Älskar dig så oerhört mycket! Inget kan få mig att älska dig mindre!

2007-09-17 @ 17:54:30
URL: http://Tobbeluren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0