Home again...

..And it feels...Äh, jag vet inte...känns lite blandat, vill både vara hemma, lösa alla konflikter å så,  men  sen vill jag vara hos älsklingen, krypa ner i sängen med underbaraste och bara vara. Allt är så enkelt när man umgås med dig! Älskar dig så ENORMT mycket, du får mig att känna mig betydelsefull, att jag verkligen behövs!

Har haft en helt underbar helg, med mycket mys, bus och lek + lite allvar oxå. Var skönt att komma ner en dag tidigare än normalt, så vi fick umgås lite längre än vanligt!! En tur in till huvudstaden hann vi oxå med, med tillhörande trängsel bland alla lördagsfirare. Träffade  även Kärlekens bror och syster, vilket var trevligt!

Men så kommer man till det stadiet när ett farväl är oundvikligt. När man måste inse att verkligeheten tränger sig  på. Det är jobbigt, jävligt jobbigt, men det är bara att bita ihop och kämpa på. Att stå där på perrongen idag och inse att det kommer dröja minst två veckor innan vi kommer ses igen, var riktigt hemskt. Fan, kärleken till dig blir bara starkare för varje dag som går. För varje minut som går, inser jag hur mycket du betyder för mig. Att utan dig skulle jag aldrig klara mig. Mitt liv är ditt liv och tvärtom. Jag är glad att jag har dig <3

Tobias Åberg, Youre the one and only <3<3<3<3<3<3

Tjing på Er!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0