Helgen är slut...

...och en ny vecka har börjat....Helgen har varit helt underbar, då jag spenderat den med älsklingen i Enköping. Resan ner var mindre rolig, massor med folk på alla tågen, men väl där nere var det värt resan. Trivs så oerhört bra i ditt sällskap, och kände verkligen att jag skulle kunna bo ihop med dig i din lilla bostad. Snacka om djupt...

Var till Ikea i lördags när Kim och Thomas kommit ner, och sen åt vi mat på Vita Elefanten, en thailändsk restaurang med super god mat!

På söndagen kom resten av älsklingens släkt (nästan i alla fall), och då blev det pizza, innan det bar av hemåt med Tobias mor... *snyft* Kändes riktigt jobbigt att åka därifrån,  men vi ses ju till helgen!! Alltid någon tröst!

Skoldagen  idag har väl varit sådär, känns lite segt efter helgen...men man kommer väl igång... :P

Älskar dig min underbara bästaste pojkvän, att spendera helgen med dig är det bästa man kan göra. Är så enormt lycklig att jag har dig!! Du är en fantastisk människa, och du får en alltid att må så bra!

Fick även svar från sjukhuset idag, på magnetröntgen...Dom hittade ingenting, så nu är jag FRISK FÖRKLARAD! Så himla skönt att få det beskedet efter dessa månader av väntan!!

Kyssar på kärleken <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0