Beslutet är fattat...

Ja,  nu är det gjort. Hundarna är utsatta  på annons, och vi lägger ner tävlandet.  Skönt att det äntligen tagits ett  beslut, men samtidigt känns det väldigt vemodigt..  Det är ju en så stor del av mitt liv, så är svårt att föreställa sig ett liv utan hundarna. Men det blir  nog bra till slut.  Hoppas jag...

Haft en  kanonbra föreläsning idag, om kost och tillsatser i maten..Bekräftade det mesta jag redan visste, hur mycket skit vi egentligen stoppar i oss! Visste ni att margarin framställs med hjälp av aceton och bensin?? Hur sjukt är inte det så säg??
Aja, duktig på att föreläsa var han i alla fall! Så gå gärna på en föreläsning med Tommy Svensson, ni kommer gå därifrån med en helt annan syn på  maten!

Tack för att du alltid förstår. Du läser mig som en öppen bok <3

Tobias Åberg,  livets diamant <3

Tjing!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0