Want you near me....!

Just nu! Smyga riktigt nära, känna värmen du utstrålar, höra dina andetag. Lägga armen om dig, snusa dig i nacken, dra in din "doft".. Veta att bara nu existerar,  ingenting runtomkring spelar någon roll. Vad som hänt igår, eller händer imorron, är inte viktigt. Bara tiden tillsammans, just då, just det ögonblicket, är det enda som betyder  något.

Vad jag försöker komma fram till är hur mycket jag saknar Tobias. Längtar enormt mycket till på fredag, förhoppningsvis  tidigt på fredag, då jag kliver av tåget i Enköping och kan gå rakt in i armarna på min stora kärlek, och kyssa honom. Krypa nära, nära, och bara mysa! Älskar dig så jäkla mycket! Finns inte ett enda ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag uppskattar att du alltid finns där och stöttar. Du får mig att må så himla bra, du får mig att fortsätta kämpa. Vem vet vad jag vore utan dig...?


Haft en rätt bra dag på praktiken idag, inte hänt något speciellt, men det känns som att man tas mer på allvar nu än i början. Skönt! Har bestämt idag att jag ska göra en kväll imorron, så det blir en liten sovmorgon då :P Men ska försöka ta mig ut med hundarna  på förmiddan, så så himla länge får jag inte sova :S

Sen på torsdag går jag vanlig dag, och på fredag är jag förhoppningsvis ledig! Skulle vara så himla skönt i sånna fall! Åka tidigt till Enköping för en gångs skull! :D

Nej, nu tror jag att jag ska måla lite glas en stund! Var längesen, och känns som en bra kvällssyssla! Måste ju fixa lite julklappar, och vad  är bättre än handmålade ljuslyktor?

Kyss på munnen!
//Fiia

Sofia Elin Viktoria <3 Tobias Per Åberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0