Söndag = måndag imorgon

Ja,  söndag igen....känns lite sisådär, hade gärna varit ledig ett tag till! Särskilt stannat hos kärleken ett tag till...Vet ju inte hur länge det dröjer innan man får se snyggingen igen... :S
Haft en jättehärlig helg med massor av mys, promenader, film mm...Så  Mysigt!
Jobbigt att åka ifrån dig, men så är det ju  alltid...Inget att göra åt, ett tecken på kärlek <3 

Imorron börjar praktiken, och det känns lite sisådär...lite oseriöst när man  inte ens dan innan man ska börja har fått ett schema, å inte vet när man  börjar...men  men, jag ringde själv i alla fall :P  så ingen sovmorgon imorrn inte... :S

Sen uppkörning på onsdag, hoppas bara att det går bra den här gången...Vill verkligen ha det där jäkla körkortet nu!

Nej nu ska jag uppdatera hemsidan en sväng.....Var längesen  sist....

Älskar dig så enormt mycket, underbara pojkvän...Tiden går så fort,  men i morgon är det 6 månader, och fler kommer det att bli, det känner jag på mig! kyssar på hela dig! <3<3<3

Tjohopp, ha det bra!

//Fiiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0