Sjukt ont!

Ja, jösses... Skulle jobba kväll idag, börja vid  fyra, men det blev det inget av... Började med att jag fick hämta syster på skolan för att hon inte mådde nå bra...hem med henne, å sen åka till leksand,  bokhandeln, å sen ungdomsmottagningen (eller sextanten, som  kärleken sa :P ) Sen åkte jag till tällberg för att få en efterlängtad massage, men den var ingen höjdare :S   Har aldrig någonsin haft så ont i hela kroppen samtidigt...Hon hittade knutar i stort sett överallt i hela ryggen, rumpan, benen, nacken och armarna...Snacka om mörbultad efter den behandlingen... Sen var tanken att jag skulle åka till praktiken, men började må så illa, och har så ont, så jag for hem istället... Har sjukskrivit mig imorgon oxå, och på fredag ska vi till älvsjö... Kan bli kul!

Längesen jag bloggade, en vecka tror jag...? Aja...
Helgen spenderades hos kärleken i enköping, samt en sväng i stockholm för att titta på lite extremskidåkning.. Häftigt att se, men något kallt åt fötterna... :S Tog även en sväng ut till Tobias mormor...

Haft praktik  hela veckan, har varit i köket...rätt okej, det gäller att inte ta åt sig för mycket av alla gliringar...

I helgen är det baktime, ska baka med mor och Ewa på lördag, å sen på söndag är det personalfest på jobbet, med pizzafest och chokladprovning...Kan bli jäkligt roligt!

Nej, ska väl ta och lägga mig snart...dricka några fler glas med vatten, ringa älsklingen, å sen SOVA!

Finns ingen som du <3 Släpper  dig aldrig, du är för fin för det

Sofia <3 Tobias

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0