Praktikvecka 2

Ja, då är man inne på den andra praktikveckan... Sista veckan i serveringen, sen blir det en vecka kök :S Får se hur det blir..

Helgen har varit bra, "tjejkväll" i fredags (nästan i alla fall :P), med bastu, skagentoast och myspys i soffan...På lördagen skjutsade jag syrran och kusin till mormor, och gjorde min första avåkning med bil...eller blev egentligen prejad, men vi löste det :P Barnen fick knuffa :)

Sen var jag och mor till Tällberg och hämtade ett bord, handlade och for hem...Sen körde vi hundarna (dom få som fortfarande finns kvar hemma), och sen blev det tacos. Kvällen  spenderades  framför tv:n och Freaky Friday. Till och  med mamma tyckte den var rolig :P

På söndan hade syrran kalas, så var lite "lektant", och hjälpte till där... Hu för bråkiga ungar! Sen var jag till insjön med mormors bil och tankade, och  sen bastade vi...Måste blivit sjuk, bastat två gånger på samma helg...ovanligt för att vara jag..!

Så helgen har varit lagom hektisk!

Saknat Älsklingen som bara den den här helgen! Var så enormt mysigt att prata med dig i lördags natt! Är roligt att gå tillbaka och gå igenom vad vi gjort tillsammans! Finns ingenting jag ångrar!
Längtar till på  fredag, då kommer jag till dig! Ska bli härligt! Älskar dig ENORMT MYCKET!

Love is a miracle <3<3

Tjingeling på alla!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0