Kärlek <3

Ja, det är vad jag känner för denna underbara man som sitter i fotöljen och spelar tv-spel :P Barnsligt förtjust i att spela gitarr på x-boxen :D Hihi, såå söt så! Du ska veta att jag Älskar dig enormt mycket!!

Gått en riktigt lååång promenad idag, i det mysiga höstvädret :P när vi vaknade i morse (eller på förmiddan..) så låg det 3-4cm snö på marken, hu! trodde det mesta skulle smälta bort, men en hel del ligger faktiskt kvar...men vill ha höst ett tag till, när snön kommer så ska det komma mycket, och allt ska ligga kvar!! Så tycker jag!

Imorron bär det av norrut igen då.. ): Vill inte! Vill vara kvar här hos kärleken! Men praktiken börjar på måndag, så lär väl pallra mig hem....och mor blir nog inte så glad om jag inte kommer hem... vet inte när vi kommer ses igen, får se vad jag får för schema på praktiken :S Hoppas det inte dröjer alltför länge...

Kärleken till dig blir bara större och större för varje dag som går. På måndag har vi varit ihop i 6 månader (jösses vad tiden går fort!), och måste säga att det varit dom absolut bästa månaderna i mitt liv. Trots diverse motgångar, så har man alltid haft gnistan kvar, tack vare dig. Älskar dig så jäkla mycket, finns ingen så fin som du <3<3

Snart dags för film kanske? hmm...bara snyggingen ger upp sin musikkarriär :P
Tjingfling på alla glada, syns och hörs!

//Fiia

Kommentarer
Postat av: Krissan

Hoppas du får en trevlig kväll! ;)

2007-11-03 @ 18:15:46
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0