JulLov!

Äntligen!!

Idag har jag haft två prov, ett i samhällskunskap, och ett i turism...kändes som att det gick någorlunda bra i båda!
Sen hade vi julfest, med bildvisning från tävlingarna och vår resa till wien! skoj! Sen bjöds det på tårta och kakor! :P

Har städat en massa här hemma sen, plockat ihop i övre hallen, å fått in en till bokhylla! bra blev det! lite mer ordning  på böckerna!

Imorgon ska jag ge mig ut på skidor med mina pojkar, får se hur blåslagen jag är sen... :P Men dom behöver ut och röra på sig! :)

På fredag kommer äntligen  älsklingen hit, och då ska jag passa på att handla det sista inför jul när jag ändå hämtar honom i borlänge...har lite småsaker kvar..!

Nä, nu ska jag sova...eller nej, fortsätta prata med älsklingen i telefon... <3

Älskar dig! Längtar massor till på fredag! <3<3<3

Kyssar i massor !

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0