*1:a december *

23 dagar kvar till julafton med andra ord...! Känns både bra, och jävligt  stressigt! Mycket som ska hinnas med på de tre veckor som är kvar!! Usch, hemska tanke!

I går gjorde jag min sista praktikdag, vilket känns lite vemodigt..Har varit  en rolig period, och lärorik. Men samtidigt är det skönt att komma tillbaka till skolan..Förutom att det är så mycket som ska göras.. :S

Idag har Tini och Fredrik varit och hämtat Aitik, så nu är det bara grabbarna, Cindy och Kiila kvar här hemma...Hon kommer verkligen att få det bra däruppe, inget tvivel om det..känns  bara lite...konstigt...

Pysslat lite här hemma idag, ställt fram och sattt upp alla ljusstakar och stjärnor...Hoppas att det inte snöar så mycket imorrn, så jag kan hämta granris till trappräcket...brukar bli så mysigt att ha ljusslinga med granris där!! Å sen tror jag det ska upp en slinga vid bastun också... Får se!

Beställde ny kamera i mitten av veckan (eller snarare tobias gjorde det..), då den gamla gick sönder när jag var i wien...Så längtar som en tok tills på fredag, då jag äntligen får både kamera och kärlek i min närhet! Får abstinensbesvär utan kamera...Allra helst när vi numera har  ett enormt busfrö till kattunge här hemma! MissLi (eller Mysli, som jag säger :P)


Nähä, kanske ska ta och hitta på nått....om inte annat ringa till min underbara pojkvän! Saknar  dig så enormt mycket!!!

Äkta kärlek är som vinteräpplen
Mognar sent och håller länge <3

Kyssar på den finaste, underbaraste, vackraste killen som finns, Tobias Åberg <3<3<3<3

Tjingeling!

//Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0