Värsta hurtbullen!

Känner mig jätte duktig! Idag har jag äntligen släpat mig ut på en joggingrunda, och det redan vi halv nio i morse! Med tanke på att jag inte somnade förren halv två, så blev det inte många timmar i sängen...Men riktigt skönt att ut å springa! Ska försöka springa lite oftare nu, och hoppas på att man blir lite piggare... :D

Sen var jag och mamma ut med båten, och två hundar så dom fick simma lite :P Väldigt mycket plaskande om man säger så, men det funkade riktigt bra! Jobbigt för oss att ro bara...Men bra träning det med! Sen satt jag å knåpade på tackkortet tills jag blev nöjd, hoppas bara att mamma och rauno också blir det... Och därefter bar det av till jobbet, och där sitter jag då nu...suck, lika lugnt som igår...men lite fler walkin gäster idag, så lite mer action är det!

Imorron har jag ett fullspäckat schema om man säger så... Ska försöka hinna med både banken, frisören och trafikskolan... Banken och trafikskolan i alla fall! Ska köra 12,45, så innan det ska jag fixa lite med besparingarna :P
Just ja, skulle fixa den där boken på bokhandeln också...Får se om jag hinner det med!

7 dagar kvar efter idag! Gud vad skönt det blir när detta är SLUT!

Nähä, nu ska jag försöka mig på att göra något vettigt....dricka ramlösa kanske :P närå, skoja bara...behöver städas lite här i repan...så nog finns det att göra om man bara letar...blää!

Älskar dig Bias! Du är ljuset i mitt liv! Jag tänker på dig det första jag gör när jag vaknar, och det sista innan jag somnar! Att vara tillsammans med dig är det mest underbara som finns, kunde aldrig drömma om att hitta en så fantastisk pojkvän. Jag är glad att jag vann dig! <3<3<3

I don´t wanna close my eyes
I don´t wanna fall asleep
Cause I miss you babe
And I don´t wanna miss a thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0