Varmt!

Ja, det är det! Äckligt varmt, så där så det klibbar...Blä! Man ska inte klaga på värmen, men fy för detta...Långkjol i den här värmen är ingen höjdare...å så måste jag jobba! Suck! 6 dagar kvar nu, så får allt kämpa på!

Varit till banken idag, äntligen! Så nu är det ordning på ekonomin! hihi, nästan i alla fall!
Sen va jag till körskolan, och körde lite bil :P Fick testa att panikbromsa, och fick massor med beröm! Glad blev jag! Å sen mest kört omkring och övat regler, å sånt... Kändes riktigt bra! Har bokat in halkbanan till den 31, så nu jäklar! Gäller bara att klara uppskrivningen oxå! Känner mig riktigt taggad faktiskt! Ska in å plugga lite på skolan imorrn...

Men först ska jag till frisören! Ska äntligen få göra något åt mitt hemska hår...Vill få lite mer liv i det! Hoppas att Monica har något kul att komma med! Har aldrig klippt mig hos henne förut, så får se vad det blir! Längtar!

Sen håller jag på å försöker lära mig lite nya rutiner på jobbet...Börjar bli konferenssäsong, så måste lära mig det! Blä! men men...Snart slut på det med...

Längtar efter dig! Så ENORMT mycket! Å ännu mer efter samtalet i natt...Är så himla mysigt att tänka tillbaka på vad som varit...Å sen tänker man framåt på vad som kommer att bli...Ser fram emot en framtid med dig! <3<3 Du och jag Älskling <3<3

Ska försöka pallra mig ut å springa imorrn igen! Ska ju ändå upp tidigt, så förhoppningsvis kommer jag ut! Måste ta tag i det!

Nähäpp, work is waiting...blir säkert en rusch här när konferensgästerna vill ner å bada....hoppas att dom inte är alltför många! men men....bye!

Förresten... ÄLSKAR DIG TOBIAS ÅBERG!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ser fram emot en framtid med dig också! Tack själv för samtalet inatt! Tycker det är mysigt när vi blir sådär riktigt djupa.. :P Älskar dig så oerhört mycket!

2007-08-14 @ 13:55:01
URL: http://Tobbeluren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0