Lonely...

Nej egentligen inte...Är inte alls ensam, men kändes  så tomt att åka ifrån älsklingen igår...fyra dagar känns  som en hel evighet, men jag vet att det kommer gå fort!! Var faktiskt rätt jobbigt att åka ifrån  kärleken igår,  jobbigaste någonsin... Hade velat stanna några dagar, få ha dig för mig själv! Känns som att du kommer att trivas bra i den där lägenheten, och det  kommer jag också att göra...Himla mysig faktiskt! Men som sagt, några fler dagar  tillsammans med dig hade inte  varit fel...Men man kan inte  få allt! Syns ju i alla fall på fredag!

Första dagen i  skolan då... inget speciellt egentligen, samma folk  som vanligt...fick ett halvkasst schema, med mycket hål och sena kvällar...men men,  dom sena kurserna har jag valt själv!

Imorron  blir det en rätt kort  dag,  börjar vid halv tio och slutar vid 12,20 tror jag...inte helt fel! Mjukstart liksom...och på genomgången med Karl får vi garanterat ta fika! :P

Fan vad jag älskar dig Underbara! Kände det väldigt starkt igår, har aldrig någonsin kännt  såhär för någon. Att stänga dörren och åka ifrån dig var jobbigt, trots att jag vet att vi syns på fredag... Får det bara bekräftat mer och mer att det verkligen är dig jag vill bygga min framtid med.  Älskar dig så otroligt mycket, vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv..Tråkigt skulle det i alla fall vara! Längtar efter dig!

Tjing  på er alla!  Kyssar på Enköpings mest fantastiska kille <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0