Last day at work...

...for this week! Så SKÖNT!
I dag har jag varit riktigt duktig! Hann med en massa hemma innan jag for till jobbet...En lång promenad med cindy och kiila, städat hundgårdar, vattnat blommor, dammsugit hela nedervåningen, diskat, bakat en blåbärskaka, fixat internetbanken och duschat! HA, Fan vad jag är bra! :P

Sen jobbat från 15,00...suck! MEN, det är ju sista dagen idag, å sen är jag ledig fyra dagar! Ska bli så jäkla skönt :P Bara ta det lugnt!

Men imorrn ska jag jävlar anamma klara det där provet! Vet inte vad jag gör annars...Men måste tro på att jag klarar det, annars kommer det garanterat gå åt helvete...Skulle vara så roligt att kunna ringa mamma och säga att jag klarat det...allra helst när hon själv inte vet om att jag ska skriva! hihi :P

Å så kommer ju Älsklingen också...Längtar så enormt mycket efter dig, känns som en evighet sen vi träffades sist...Ändå är det bara fem dagar...suck, denna kärlek! Vad gör den med oss egentligen? Får oss att känna såhär, och gör så förvirrade... Men det finns ingenting som är så underbart som att vara kär! Och att vara ifrån varandra gör bara att man uppskattar tiden man är tillsammans mycket mer....Älskar dig <3

Vääääldigt lugn kväll idag också....Jobbigt det där, finns inget att göra...Vill bara åka hem!
På tal om hem, mopeden gick sönder på vägen hit...suck! kopplingsvajern som gick av igen...går ju å köra ändå, men funkar inte riktigt bra...Men Rauno och mor är här och fixar den nu! Dom hade ingen lust att hämta mig inatt... :P hihi, undrar varför??

Nä, nu ska jag hitta på något...vad vet jag inte...

Älskar dig Tobias. Du betyder allt för mig! <3<3 Längtar till imorron, tills jag äntligen får hålla om dig igen...och kyssa dig! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0