Konkörning :P

Det var kul det! Riktigt roligt att sladda runt på grusplanen :P men lite läskigt och svårt oxå, trixigt att inte köra på konerna... hihi :P Kul kommentar jag fick av Morgan då; "Hoppas verkligen att det blir du som får köra imorron,  för du verkar fan bäst på det här"...haha, go du är :P

Sen jobbat med projekt halva dagen,  verkar bli riktigt bra! Kommer nog funka bra i våran grupp! Sen blev det lite fika, slutet på en bra bok, och driva runt lite i leksand innan jag tog mig till körskolan...gick bra att köra med armbågen, var lite rädd att den skulle sätta stopp för mig... men det gick!

Imorron är det halkbana som gäller, ska vara i Leksand 7,40...suck vad tidigt! men men, det är det värt, bara jag får mitt körkort! Ska bli roligt, men det är rätt nervöst oxå..!

Har städat en massa sen jag kom hem, hundgårdar, mitt rum, vardagsrummet, toaletten...känner mig rätt duktigt...värst vad jag skryter idag då...

Längtar så enormt till i morron kväll! Till typ 18,45...Då kommer världens åttonde under, min fantastiska mysiga pojkvän <3 Finns ingen som du! Hoppas att Europe är värt pengarna!

Älskar dig Tobias Åberg. Mer än du någonsin kan tänka dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0