Just one day left :P

Jihoo, bara en dag kvar på jobbet! Och några få timmar idag... :D Så glad! Blir många som slutar på det här stället nu, Ewa, jag, sen Lasse...Blir nog tomt! Ewa slutade idag, så hade lite firande för henne med tårta å så...mumsigt :P

Några saker som hänt under dagen...

Upp tidigt i morse, och iväg på magnetröntgen... Först var vi till borlänge och fixade lite presenter till kusinen som fyller år på torsdag, å sen bar det av till Falun och lasarettet... Var inte alls så hemskt som jag trodde att det skulle vara...Visst lät det illa, men det värsta var att ligga still i 45 minuter non stop...Inte röra sig det minsta! Ljudet störde visserligen också, hade en sjudundrande huvudvärk efteråt (som jag fortfarande inte blivit av med!)...Lät ungefär som en cd-skiva som hakat upp sig på jättehög volym, plus en massa knackningar mm...Jobbigt! Men nu är det i alla fall gjort!

Sen blev det hem en stund mitt på dagen, käkade lunch med mor och syster innan mor for till jobbet. Fixade lite med kläder, och städade källartrappen+hundrummet där nere...riktigt nöjd!

Efter det bar det av till jobbet...Nä, fel av mig...först till Tempo för att hämta tidningar, sen till jobbet :P
Hade en riktigt lugn eftermiddag, med avtackande av Ewa, och sen mest telefonsamtal.. Nu vid åtta hoppade jag in en sväng i restaurangen och hjälpte dom! Kändes riktigt bra, var ett tag sen man jobbade däruppe :P Känns som att det är där jag hör hemma, åtminstone mer än här nere...Tror jag :S  Hasse ville att jag skulle jobba på lördag också....När jag sa nej fick jag nästan en knytnäve på näsan :P Kändes lite taskigt att tacka nej, men ska hjälpa Älsklingen att flytta <3
Och nu är det cool lugnt igen, så klappar nog igen här tidigt ikväll! Hem och sova!

Sen imorrn händer nog inget särskilt, ska fortsätta städa hemma för att göra mamma glad.. Stackarn, är nog lite mycket nu.... Blir nog till att fixa hemma även på fredag!

Sen på lördag åker jag nog till älsklingen <3 Grattis till lägenheten!! Är så himla glad för din skull!! Så roligt att lägenheten såg bra ut!! Längtar efter att få kika jag oxå! Kanske kan följa med ner på söndag och hjälpa till med flytten! Vill det!

Å du snygging, har nog hittat en lösning för din bil... hihi, nu vet jag att jag gör dig VÄLDIGT nyfiken, men är bättre om vi tar det via telefon...Du kommer säkert protestera, men det får du göra...jag kommer övertala dig!! hihi <3

Nähä, ner och stänga poolen nu då...

Kyss på världens vackraste, underbaraste, finaste pojkvän! Du betyder allt för mig, finns ingen som får mig att må så bra! Känns som att jag tjatar om det hela tiden, men är verkligen så. Är din för Alltid  <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0