just ett fint slut på den här sommaren...

ja, det kan man ju säga...på väg till jobbet igår, som för övrigt var den sista dagen, så kör jag och en liten kille på cykel ihop, och kraschar båda två..killen klarade sig rätt smärtfritt, men min armbåge fick sig en rejäl smäll... ett sår där skinn har försvunnit helt precis på armbågsleden...läkarna ville egentligen sy, men när det inte finns skinn så det räcker till så är inte det lätt... :p ont som fan gör det, och kan inte räta på armen... nackspärr har jag också, för jag har legat så konstigt inatt...inte mycket till sömn där heller...

så blev inget jobb igår, låg i sängen och tyckte synd om mig själv istället... och pratade med älsklingen <3<3

ska snart och fira kussen som fyller år...väntar bara på mormor...

älskar dig tobias åberg<3 utan dig hade livet varit väldigt tråkigt...förstår inte hur jag klarade mig innan jag träffade dig...är i alla fall superglad över att det är vi <3 you make me happy

fan va svårt det är att skriva med en hand...och att använda musen med vänster hand är inte det lättaste heller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0