Jobb, jobb och åter jobb...

Jahopp, känns som att jag inte har speciellt mycket att göra, eftersom jag skriver det andra blogginlägget på samma dag...men men, har inte mycket annat för mig... Fredrik åkte just hem, så nu sitter jag här själv i receptionen och försöker hitta något att göra! Hoppas på en lugn kväll, så man kanske kan sluta lite tidigare... Får se :P Ska i alla fall ta ner flaggan om två timmar, å samtidigt stänga poolen...gud vad skönt det skulle vara med ett dopp där, med rätt sällskap... *want you here*

Annars så är det inte mycket som hänt sen jag skrev sist...Försökte plita ihop ett tackkort till bröllopet innan jag for och jobbade, men kom inte så långt...får fortsätta jobba på det imorron... Ska väl försöka hinna tvätta lite hundar också, i alla fall dom som ska ställas ut i Bjursås i september...Tjakkeli har fortfarande inte fällt ur vinterpälsen, så får hoppas att hon tappar den nu om hon blir tvättad...Det märks nog!


Nä, nu vill jag att det ska hända någonting! Blir så jäkla seg av att sitta här, när det inte händer nått...Och då tänker man så mycket...Inte bra!


Tjohopp på er, simma lugnt!


Älskar dig Tobias Åberg <3<3 Du är ljuset i mitt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0