Ingen mjukstart här heller...

Nä,  inte det minsta...Pang boom så har man ett mastodontarbete om Sveriges landskap och dess matkultur  att tampas med...2  veckor, har vi på oss!! Inge  slöa här inte...Märks direkt  att man börjat  sista året...

Annars så är skolan än så länge rätt  soft,   särskilt  samhällslektionen, som vi bara hade typ tio minuter...  :P  ha,  snacka om blåst lärare..

Men  livet i allmänhet rullar på, armbågen blir bättre och bättre, kan snart använda  armen  som jag brukar...är  fortfarande väldigt öm, men själva  leden är inte lika  svullen, och jag kan belasta  den lite mer för varje dag!

Nästa  vecka har jag tänkt att jag  ska  börja  sätta igång  hundarna  igen,  köra  lite lättare pass, men  fler  gånger i  veckan!  Ska verkligen  få rutin på  det där nu! Då får jag nog kanonhundar till vintern... :D

Idag fick jag sån sjuk längtan efter Älsklingen...Satt här i  sängen  och bara längtade  så för jävligt!!  Men bara en  och en halv dag kvar, sen  är du här hos mig...Saknar dig enormt mycket, svårt att förstå att man kan känna så mycket saknad och längtan  efter någon! Vill bara ha dig här, få hålla armarna om dig när vi ligger i sängen, snusa dig i nacken och njuta av din värme...Finns det något härligare än att vakna bredvid sin  stora kärlek?? Knappast
Ska bli himla mysigt den här helgen, verkligen  vår helg! Får förskottsfira lite,  blir ju fyra månader på onsdag...Snacka om att det gått fort...känns som bara några dagar sen vi var i Rättvik, och jag fick träffa dig för första gången...men samtidigt känns det som att jag kännt dig en hel evighet!! Älskar  dig så Otroligt mycket, finns ingen bättre  än du <3<3

Kyss på  kinden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0