I did it!

Yes, jag klarade teoriprovet! Jävlar vad nervös jag var innan...och innan man trycker på "avsluta prov" knappen, då var jag nervös...Fy då! Men klarade mig, och det med rätt bra marginal...Borde pluggat mer som sagt, men det gick ändå! Och ingen utom Älsklingen visste något! Tack förresten för att du skjutsade dit mig! Du var ett enormt stöd!

Annars så har jag haft fyra helt underbara lediga dagar! Älsklingen kom i torsdags, och då åkte vi direkt till Falun. Sen efter provet var vi till lager157, och sen for vi hem!

Lördagen så fixade vi lite i hundgårdarna, och fixade tre rätters middag till resten av familjen. Faktiskt riktigt gott!
Och mysigt att ligga i soffan med dig sen älskling :P Men trött var man...

På lördagen  var vi till Kungsfors och hälsade på mormor i hennes kråkslott :P Hemskt hur det ser ut där! Men man hittar många gamla fina saker...Eller vad säger du underbaraste? Väl hemma blev det duschen, tacos och teven...men halvsov där igår också, så gick och la oss rätt tidigt...Måste säga att det var den mysigaste kvällen på länge... <3<3<3<3

Idag har vi varit till mormor (fast till hennes riktiga hus...snurrigt det där!) med lite grejer, och sen plockat äpplen... Vet nog vad jag ska kalla dig nu...min lilla klättrande julgris <3
Sen städat hundgårdar och lekt med hundar...Och mentalt förberett mig inför att klara av ännu ett antal dagar utan min älskade pojkvän...Är lika jobbigt varenda gång du åker härifrån! Saknar dig redan mer än vad det finns ord till, vill ha dig här hos mig! Finns ingen som får mig att må så bra som du får mig att må! Älskar dig så enormt mycket, dina kyssar, kramar, små kärleksbrev, sms, allt med dig! Är så oerhört lycklig tillsammans med dig!

Hoppas att lägenheten är fin nu! Blir nog kanonbra! Kommer att hjälpa dig flytta, oavsett vad du säger! :P Du har ju hjälpt mig så oerhört mycket, så jag måste få hjälpa dig, så är det bara...sen får du säga vad du vill!

Nä, dags att göra i ordning inför hundkörning! Första passet på över en månad...Ska bli skönt att låta hundarna få röra på sig, och komma igång med höstträningen! Det enda negativa är att jag inte kommer att ha lika mycket tid för kärleken...Men det måste funka!! Tänker i alla fall inte ge upp dig så lätt!! My love is too strong for that <3<3

Kyssar på alla underbara! Mest på dig då förståss...

Sofia Elin Viktoria Samuelsson <3 Tobias Per Åberg

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Klart att det kommer funka! Jag tänker inte heller ge upp! Min kärlek för dig kommer inte bli mindre kan jag säga! Vill man så kan man! ;) Det finns inget som vi inte klarar av! Love you my darling!

2007-08-20 @ 14:47:22
URL: http://tobbeluren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0