här faller man för trycket...

Jaha, nu har även jag fallit för trycket och skaffat mig en blogg... Känns liksom  som att man vuxit ifrån lunar, och allt trams där. Nä, nu är man ju VUXEN (som jag fått höra ett antal gånger sen jag fyllde 18 ) , så nu blir det en blogg i stället!
Jaha..vad händer då..Sitter här och funderar över allt och ingenting...Allt tog sån vändning i onsdags. Dels satte jag punkt i en stor del av mitt liv, Sa ifrån  totalt till min far. Har hämtat hem alla mina grejer därifrån nu (Tack underbarastste älsklingen för att du ställde upp och skjutsade mig! Utan dig hade jag aldrig klarat det!), så nu ska jag förhoppningsvis slippa både prata och träffa gubben...Orkar verkligen inte mer, enklast är att låtsas som att han inte finns. Har ju liksom  mitt liv här hemma, och  det räcker gott och väl för mig! Enda som kommer påminna mig om honom är att han fortfarande måste betala underhåll till mig...Ha, det kan han gott göra...

Sen fick Älsklingen ett underbart besked från skolan i Enköping, så nu blir det svårare att träffas framöver. Är verkligen uppriktigt glad för Din skull snygging, detta är något du väntat och hoppats på de senaste veckorna! Hoppas verkligen att du kommer trivas där nere! Ändå så kommer det kännas konstigt att du flyttar så långt bort...Men vi klarar detta, vill man så kan man, som du skrev. Nothing can keep me from loving you! Not even the distance!

Bara nio dagar kvar att jobba nu...Ska bli riktigt skönt att slippa jobbet faktiskt, inte för att jag inte trivs med arbetet, det är riktigt roligt att träffa så mycket folk, och jag har jättehärliga arbetskamrater, men orkar bara inte med detta längre. Vill bara vara ledig, plugga körkort och umgås med Älsklingen den sista tiden innan skolan börjar. Sen känns det som att jag inte kommer ha tid med någonting...Men har i alla fall fyra dagar nästa vecka att umgås på. Hoppas att du fått besked om lägenheterna då, så vi kan åka å kika! Spännande, jag vill oxå flytta hemifrån! Men får nog vänta tills jag tagit studenten...Shit vad mycket man kommer ha att göra i skolan nu! Hjälp! Aja, det fixar sig...*Hoppas*

Sen går jag och oroar mig för den där j*vla magnetröntgen...Är rädd för vad den kommer att visa...Hoppas verkligen att det inte är något farligt...Gaah, blir tokig!

Nu ska jag göra något vettigt...som...ähh, jag vet inte...men plugga körkortsteori kanske...mjo, så blir det nog.
Tjing på er!

Oj, glömde en sak...ÄLSKAR DIG TOBIAS ÅBERG! Saknar dig så enormt mycket, finns ingen som får mig att må så bra! Miss you <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag ska försöka följa med dig till magnetröntgen! Det kommer gå bra! Ja, de kommer bli lite annorlunda när jag kommer en bit ifrån, men de gäller bara att planera sin tid lite mer så kommer vi kunna träffs! Älskar dig så oerhört mycket!

2007-08-11 @ 12:24:48
URL: http://Tobbeluren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0