En dag kvar...

...tills jag är ledig! Ska bli så skönt att vara långledig! Å så kommer ju Älsklingen och hälsar på också...Är nog det jag längtar mest efter!! Saknar dig!

Idag väckte mamma mig när hon for till jobbet, och duktig som jag var, reste jag på mig direkt! Var däremot inte ut å sprang nått, men gick i alla fall en rask promenad med Cindy och Kiila!

Efter duschen så bar det av till Leksand och frisören! Blev faktiskt riktigt nöjd den här gången, än så länge...Får se när jag tvättat ur all mousse och spray, och torkat det själv...Men det blir nog bra!
Sen pluggade jag lite körkortsteori, ska ju skriva på torsdag...Börjar nästan bli nervös! Men jag hoppas att det ska gå bra! Efter att ha setat i solen ett bra tag och läst, åkte jag vidare till Tällberg, där jag hjälpte min mor och Carro (rolig prick du!) att flytta arkiverade handlingar...Varmt var det! Sen började den riktiga arbetsdagen, och nu har jag bara fyra och en halv timme kvar tills jag slutar...suck! Inga konferenser att förbereda inför imorron i alla fall...Skönt det!

Imorron är det PLUGGA som gäller, och på torsdag skrivningen...Sen vet jag inte vad vi hittar på i helgen, eventuellt blir det en liten tur ner till Stockholm! Spelar inte så stor roll vad man gör, så länge jag får umgås med min underbara älskling, så är jag nöjd!

Fantastiskt vad långt vi kommit i vårat förhållande...Är nog som vi tror, att vi "hoppat" över en fas. Känns i alla fall jäkligt bra med dig, och som jag sagt förut, så är det med dig jag ser min framtid. Älskar dig min Kärlek <3<3<3

Nej, nu är det glasstime! Och sen vete fan... :P aja, alltid hittar jag på nånting!

Stora kramar på dom som verkligen förtjänar det! Och kyssar på Universums BÄSTA Pojkvän <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0