Andra inlägget för idag då :P

Jaha, nu sitter man här igen då...Eva har precis gått hem, och det är cool lugnt på hotellet, trots att vi har nästan 80% beläggning...men men, händer inte mer för det.. Inte mycket att göra ikväll, lite konferenslokaler som ska röjas, inte mer...plocka glas!

Sen bär det förhoppningsvis av hemåt lite tidigare än elva...Vore skönt att kunna sluta lite tidigare...men, det visar sig hur det går med det!

Pratat en snabbis med älsklingen oxå...Älskar dig så jäkla mycket! Tror att jag slår en pling när jag slutat sen...Nån gång inatt... :P

Att du inte förstår...Är det mitt val?? Är det jag som inte vill ha kontakt med dig? Alla gånger som jag försökt nå dig, prata med dig...Men du försöker inte ens hålla kontakten med oss, bryr dig inte ett skit...
Kontakten med dig är bruten för en väldigt lång tid framöver. Har inget behov av dig! Det enda jag är riktigt rädd för är att du ska göra samma sak med syrran, att du ska göra illa henne lika mycket...Ingen förtjänar att må så dåligt som jag mått på grund av dig...It´s over.

Tack Älskade Älskling för att du alltid finns här för mig. Att du följde med mig till far och hämtade mina grejer betydde enormt mycket. Hade aldrig klarat det själv. Ditt stöd är fantastiskt! Ett liv utan dig är oerhört svårt att tänka sig, du är en så stor del av mitt liv. Är med dig jag ser min framtid <3
Älskar dig Tobias <3<3<3<3

Får inte glömma resten av min älskade familj! Mor, Syrran och Rauno, skulle inte klara mig utan er...Tack för att ni finns!


Kyss på snyggingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0